onsdag 4 november 2009

Trååk

Ja nu är jag verkligen uttråkad. Jag är ensam på jobbet för Mauri vabbar. Visst det kan ju va bra ibland för man får undan en hel del men jäklar så tråkigt det kan bli.
Stömmen gick här för ett tag sen. KOLSVART både här och hos grannarna. En granne råkar vara Centralstation. Hehe.

Jag är så jäkla godissugen. Skorpor, te och vatten hjälper inte mot sånt kan jag meddela. Ikväll vill jag ha nåt gott att äta och ett glas vin. Det vore väldigt trevligt. Det är ju faktiskt lill-lördag.

Inte så långt kvar till resan nu. FASEN vad skönt det ska bli. Själva flygresan slipper man ju gärna med tanke på mina satans rastlösa ben men seeeeeen. SOOOL!

Elin missade båten. Hahahaha! Jaa jag vet, jag ska inte skratta men det var faktiskt väldigt roligt :) ELIN, nästa gång du ska åka kan du gå till rätt terminal ;)

Idag är verkligen en sån där dag jag INTe borde blogga för det blir verkligen bara massa blajj.

Puss o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar