tisdag 10 maj 2011

Tårtor

Jag var på tårtkurs i helgen. Del 1 av PME-sugarpaste. Det var hur roligt och lärorikt som helst. Vi var 12 st galna tårtbakande tjejer. Det är roligt att träffa på andra som älskar att baka tårta lika stört mycket som jag gör.
Jag gjorde en tårta som skulle se ut som en korg fylld med leksaker. Blev faktiskt rätt fin. Det var så kul att jag var så kreativ. Jag brukar ha aningens idétorka annars och vilja googla för att få inspiration. Det är ju något man inte kan eller hinner göra på en kurs. Det är bra.
Jag skulle vilja ha någon slags blogg som är mer inriktad på bakning... hm.. får se om det blir av. Jag hinner ju inte ens skriva nåt i denna blogg. Lilla Nadjis tar upp så mycket tid och det är så mysigt. Även träningen är en stor del av mitt liv.
Jag har ont i handleden idag. Faktiskt ganska så jätteont. Kände att den gjorde ont igår när jag var på boxning och idag är det inte alls skönt. Hoppas det går över. Hade en förhoppning om att slippa operera den men jag kommer nog inte slippa undan.

Min älskling är i Tallin. Känns lite konstigt att inte ha honom nära. Tur han kommer hem i morron kväll igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar