fredag 17 april 2009

Härliga helg

Det är fredag eftermiddag och dom flesta har gått hem till sina hus och ev familjer för att ha en ljuvlig helg framför sig.
Jag har valt att sitta på jobbet hela kvällen plus hela dagen i morgon hehe. Gudarna skall veta att jag just nu önskar jag var någon annanstans fast i morgon efter jobbet blir jag hämtad och ska få träffa en ny liten person vilket är lite nervöst men väldigt spännande och betydelsefullt.

Den här veckan har varit händelserik och totalt ett virrvarr men ett härligt sådant.... Ordning och reda fastän ändå inte =)

Lilla Elingumsan har suttit i en superstor lastmaskin av nåt slag idag. Det kallar jag coolt! Själv har jag vimsat omkring här i huset men konstigt nog fått en massa gjort idag!! Hör och häpnad.

Mys...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar