fredag 3 april 2009

Ordning och reda på fredag

Det är redan helg och hela arbetsveckan dansade förbi.
Det har varit en rolig vecka på jobbet och så har jag hunnit träna lite också plus cyklat till jobbet.
Jag har inga som helst planer för helgen och det är rätt så skönt. Att vara spontan gillar jag :)

Kvällen har jag tillbringat hemma med hög musik och en jättepyssel i vardagsrummet. Hoppas hoppas grannen blev störd...
Slängde ihop en god sallad bestående av salladblad av olika sorter, majs, mozarella, parma, soltorkade tomater, oliver, lök, färska tomater och pesto. Så mumsigt så och det lär ju räcka till en hel armé.... som vanligt när Hanna lagar mat.

Nu ligger jag i sängen och kikar ut över det välstädade rummet :)

Jag har ont på en punkt i ryggen o det gör ont när jag rör huvudet bakåt. Lite massage skulle behövas....

Jag börjar flaga. TUSANS!!

Puss och God Natt
//Trollet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar