onsdag 8 april 2009

Påsk


Påsken är mysig. Gula tussiga små kycklingar och påskägg i mängder. Jag tycker om påsken... och vädret håller på bli så härligt. Det är Vår!


På fredag åker jag en sväng till mina hemtrakter och sen tillbaka igen på lördag dag... I morgon kilar jag hem till Elin och hämtar bilen. Helt underbart... vi hämtade den igår äntligen från verkstaden. Som plåster på såren fick vi kofångeren bak omlackerad och en rekond invändigt. Bilen är som ny. Sommardäck på den där nu så blir Peggy perfekt. Men ack vad jag längtar tills jag kan köpa mig en egen bil. Så länge jag bor i en lägenhet inne i stan så är det ingen idé.


Jag går och funderar på lite saker som händer och sker.... och förstår nog knappt hälften... det finns frågor jag önskar svar på men jag antar endast tiden kan ge dessa svar. Håll ut...


Jag är sugen på att partaja litegranna. Dricka öl, skratta o va lite galen.


Halvdag i morgon... sen är det ledigt några dagar. Nästa vecka fortsätter träningen igen. Ska bli skönt... min hals börjar bli bättre. Echineagaard eller vad dom nu heter verkar funka himla bra.


Nä här händer ju ingenting.... slänga sig i sängen kanske.


Puss och god natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar