måndag 28 februari 2011

Så mycket att skriva

Det finns så mkt jag har att skriva och skulle vilja skriva men jag får aldrig tillfälle eller kan det vara så att jag inte tar mig tiden.
Skriver lite nu iaf från mobilen liggandes i sängen med en snarkande Nadja bredvid mig och en otroligt orolig mage. Vet inte vad som orsakat denna magkatastrof :)

Reservation för stavfel. Tangenterna är så små.

I en tid nu så har Gittan, alltså världens finaste och charmigaste lilla hund gått och varit hostig. Nu efter hennes löp så blev hon mkt sämre. Massa lungcancer :( Allt gick jättefort och nu efter ett sorgligt farväl så har hon rest vidare till Ostbågslandet. Landet där man får ostbågar hela dagarna.
Vila i frid lilla bestämda lilla dunboll.

Lillan har hunnit bli fyra månader. Tiden går fort men ack så mysigt det är. Varje dag händer det något nytt känns det som. Just nu kämpar hon med att kunna komma över på mage från rygg.

Skulle behöva skriva mer men något har blivit tok. Ser inte vad jag skriver. Återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar