torsdag 12 februari 2009

Det närmar sig...


Det är en trög dag idag... tiden står stilla tror jag. Det känns som så iaf men rätt som det är så är man på väg hem från jobbet och det är fredag kväll.


Igår hade jag en flitig dag och jag är stolt över mig själv. Jag tvättade all tvätt som legat alldeles för länge i min tvättkorg..., jag har bäddat rent, lagt på ett nytt överkast som jag köpt, städat upp allt i vardagsrummet och dammsugit.


Köket är nästan färdigstädat...


Vill ju att det skall vara fint till helgen =)


Jag var förresten på jordens sämsta spinningpass igår på lunchen... KÄRRINGAR... man kan ju lite lätt tro att SATS skall ha bra instruktörer men tydligen inte.... No more spinning där inte...


Kan mitt te svalna nångång!!


I morgon skall jag åka till Kista igen...


Heeeeeeelg, jag vill det ska va heeeeeeelg nuuu!!!


Möte ikväll.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar