onsdag 18 mars 2009

Afro

Igår när jag kom hem från mitt jobb var jag helt allmänt skituttråkad och kunde inte ens ta för mig att göra något.
Jag väntade på en samtal som aldrig dök upp.... Kändes helt hopplöst men tillslut tog jag mig i kragen och cyklade iväg till Afrodansen.
Väl på gymet så kändes det lite bättre. Dock var ventilationen trasig så det var tropisk värme...passande kanske....

En timme stenhård Afrodans med svetten rinnande precis överallt gjorde kanske susen. Den var jobbigare än någonsin och idag känner jag en träningsvärk i min nacke och ländrygg. Blir som liksom mycket ryck med huvudet i Afro. Det kanske låter enkelt o simpelt men fan, det kan jag lova att det är det inte. Mycket rytmer och fart...

Haft en "samtal" idag... om man nu kan kalla det d via sms....

Jag ger upp

Ser fram emot min resa tillsammans med Elin.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar