tisdag 31 mars 2009

Nytt...

Jag har jobbat hårt för att komma dit jag är idag. Jobbat hårt med inre känslor och tankar. Även jobbat hårt med det yttre i mitt liv. Jobb, vänner, bostad osv...
Där jag är idag är ett stort framsteg. Mina tankar går i andra banor, jag har ett bra jobb, en fin bostad som jag äger och jättegoa vänner. (Spec du Elin) och jag tänker inte förstöra det jag byggt upp på någon speciell människa som gör allt för att såra. Det är nog inte medvetet men har skötts på ett dumt sätt kan jag tycka. Visst, jag är väl inte bäst i världen heller men.... man får bara inte va så egoistisk hela tiden!

Någongång måste man stanna upp och fundera över vad som är bäst för en själv.

Jag är en söt och trevlig tjej som förtjänar att må bra och det gör jag verkligen nu. Ingen skall få ta det ifrån mig.

Jag är på toppen av berget och tänker stanna där. Jag vet jag är stark och jag mår bättre än jag gjort på flera år.

Livet leker!

1 kommentar: