söndag 1 mars 2009

Det är jobbigt

Ibland är livet väldigt tungt... och jag tycker att just mitt liv har varit lite väl orättvist mot mig sista tiden.
När ska jag få vara glad och lycklig och slippa bli lurad och sårad? Är jag så himla dum eller vad är det som är fel egentligen??

Det handlar om allt möjligt... det lovas saker hit och dit men det blir aldrig som man tror iaf.

Ibland känner jag bara för att skrika rakt ut LÅT MIG VARA!! Men jag vill ju inte det innerst inne.
Jag vill få någon att förstå att jag vet jag gjorde mitt dumma val en gång i tiden... jag kan inte ångra det och få det ogjort. Det enda jag kan göra är att försöka vara tydlig med vad jag vill nu. Jag är arg för att jag inte vågade ta risken då.... Fast ändå så kan jag tycka det är konstigt att känslor bara rinner av? Mina rann iaf aldrig av... jag förnekade dom men visste att dom var där hela tiden. Väl dolda...

Jag vet att jag än en gång riskerar att bara bli ledsen och ibland så undrar jag om det är värt det. Orkar man det ytterligare en gång? Jag vet inte men jag vill iaf.... jag vill väldigt mycket.

Jag har tänkt väldigt mycket på sistonde... tänkt på hur livet skulle ha sett ut om man gjort andra val i livet, tänkt på hur livet skulle kunna se ut och tänkt mycket på att man inte skall vara så låst vid sin vardag.

Saknar...

Jag ringde min pappa idag. Det gjorde mig glad. Han var glad. Saknar honom.

Finns så mycket jag vill skriva om... men det kommer liksom inte ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar