tisdag 3 mars 2009

Det ljusnar

Idag har jag varit väldigt energisk efter jag kommit hem från jobbet. Nu lät det som att jag var totalt oenergisk på jobbet och så var det ju inte riktigt. Jag fick faktiskt väldigt mycket gjort idag.
Skillnaden är bara att jag kände mig rofylld, energisk och glad då jag kom hem. Bestämde mig för att gå och träna ett pass Step och ett pass Bodypump.
Sagt och gjort. Det kändes väldigt skönt att komma igång igen efter en hel vecka utan träning. Kom av mig lite....
När jag kom hem ordnade jag middag och gjorde tom en matlåda som jag ska komma ihåg att lägga i väskan i morgon bitti.

Jag tänker väldigt mycket och försöker tänka på mig själv så att jag mår bra. Det märks på min kropp att den inte riktigt tycker att livet varit rättvist på sistonde. Den mår lite dåligt så jag måste helt enkelt rycka upp mig och försöka tänka på glada positiva saker som får mig att må bra.

Semestern närmar sig!! Åh ska bli så skönt att komma iväg och ha en hel vecka med gumsilumsan. Tänk så mycket tjejprat det kommer bli hihi.
Bara få komma iväg och slippa tänka på nåt annat!!

I helgen slipade och målade jag mammas bänkskivor. Det blev skitsnyggt med svarta ytor. Funderar på att göra samma sak själv.
Nästa helg funderar jag på att åka till mamma och måla deras kök. Känner att jag vill det.

Känns bra för jag har fått mkt gjort och har pratat med pappa och dessutom ringt farbröderna och grattat dom i efterskott. Glömde visst bort deras födelsedag mitt i allt virrvarr....
Har även hunnit träffa min syster och hennes Tilde o Emma. Mysigt. Man känner ibland att man skulle vilja träffa syrran oftare bara hon och jag. Saknar henne väldigt mycket.

På torsdag ska jag, Elin och Pirre på bio. Ska bli skoj :)

Det är ett brev på rymmen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar