onsdag 7 juli 2010

Djupt uttråkad

Jaaa man kan lätt bli det när man sitter på sitt jobb där det inte finns så jättemkt att göra samt det är sol utanför... Dessutom har jag ont i ryggen/magen och mår illa. Hm... nåt mer jag kan gnälla på? Ja jag mår lite kass idag helt enkelt. Trött som satan. Men det ska bli roligt att träffa Elin efter jobbet :)

Just nu är min mage STOR. Det känns nästan som den ska explodera. Den är så där sprickstor så att man nästan har svårt att ta ett stort andetag för att skinnet liksom inte räcker till. Skum känsla. Jag oljar in mig som satan med sån där gravidolja som kostar asmkt för att ev. slippa bristningar. Jag hoppas verkligen jag slipper dom men med tanke på att jag fick en miljard såna på låren och tuttarna när jag var yngre OCH att syrran fick hela magen full när hon väntade barn så är oddsen inge vidare. Jag återkommer med rapport efter bebbe kommit ut.

Jag hittade en blogg igår som jag läste. Herregud, jag började typ grina för den handlade om en 18-årig tjej som fått cancer och bloggen avslutades med ett inlägg från hennes mamma. Då hade dottern dött. Jättesorgligt. Jag hade hoppats på ett lyckligare slut.

2 dagar kvar på denna vecka!!! Hur fan ska jag stå ut?? Å sen en hel vecka kvar innan det är semester. Jag kommer troligtvis dö men ska försöka hoppa över det för det vore rätt skönt med semester.

Just nu är en hög mysfaktor då min sötnos Pirre har handen på min mage och känner efter sparkar då vi sitter i soffan. Då känner man verkligen att shit vad jag är lycklig. Det känner jag iofs hela tiden men just då är det lite extra liksom.

Jag bokade rum på Vildmarkshotellet idag. Jag, Pirre och Olle tänkte åka dit samtidigt som mamma, Lelle, Emma och Tilde åker dit. Ska bli himla mysigt faktiskt men jag lär ju troligtvis verkligen orka gå runt en hel dag NOT. Pirre kanske kan hitta nån pirra nånstans o dra runt mig i. Shit, då är man i månad 7. Eller är det 8 kanske. Ojoj... ja stor som ett hus lär jag ju va iaf med tusen krämpor.

Mamma var så söt. I måndags fick jag ett brev med posten. I brevet låg ett halsband med en motorcykel. Grattis från mamma och Lelle. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar