fredag 2 juli 2010

Korta ögonfransar

Ja, mina ögonfransar är nästan obefintliga. Orättvist att Pirre som är Man har världens längsta fransar... Hmm..
Jag tänkte att jag skulle handla en ny mascara i förrgår som är vattenfast så den inte sitter under ögat efter man svettats eller åkt motorcykel så jag var in till H&M och kikade. Hittade en vattenfast som lovade en massa bra såklart. Namnet kanske säger nåt... The Colossal Volum express. På nåt vis kan man då TRO att man ska få jättefina fransar.
Jag geggade på den igår och jag såg knappt att jag lagt på nåt. Dessutom igår kväll så var jag svart under ögonen. Wow vilket bra köp... eller inte.

Idag är det fredag och det är sol. Så himla härligt! Grillning hos svärpäronen ikväll och imorgon vid 2 ska vi på grillfest :)

Var och käkade på Golfklubben på Ingarö igår. Mkt gott!! Vi satt dessutom ute och det var en otrolig kvällssol. Fick lite färg i fejjan såg jag när jag stod o borstade tänderna. Ser nästan lite smutsig ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar