onsdag 18 augusti 2010

Förbannade myror

Jag kommer garanterat få psykbryt på mina rastlösa ben. Det är helt otroligt vad det är jobbigt. Har iaf köpt magnesium nu så vi får se om det hjälper något.
Igår när vi tittade på film så fick jag tillslut sätta mig på pilatesbollen och titta eftersom jag inte kunde sitta stilla i soffan. Då får man iaf koncentrera sig på att försöka hålla balansen. Läste på ett forum igår om en tjej som lider av RLS och hon brukar sätta fast en kylklamp på låret med en strumpa. Hehe. En annan bad sin sambo att kavla vaderna. Det kanske är nåt? Kaveln får nog åka fram ikväll.

Sov bra inatt förutom att jag vaknar varje gång jag ska vända mig i sängen. Det gör som lite ont då. Längtar till på måndag då jag ska göra ultraljud igen. Ska bli skönt och veta om moderkakan lagt sig där den ska eller om det bli kejsarsnitt. Vill inte göra nåt kejsarsnitt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar