tisdag 17 augusti 2010

Valross

Idag känner jag mig klumpigare än vanligt. Det känns som att magen ska trilla av när man går. Fullt normalt. Dock mår jag inte illa idag :) Jippi!

Undra vad jag ska laga till middag idag? Någonting med kyckling får det bli. Stödhandla lite på Vivo kanske.

Shoppade lite idag på lunchen. Meningen var att jag skulle handla puder som jag tjatat om hela semestern och javisst köpte jag puder idag. Ids miniralpuder. Mkt bra måste jag säga. Sen blev det lite mer shopping. Shampo o balsam o hårinpackning. Sånt måste man handla då det är halva priset. Visst? Sen blidde det en sportbehå och ett par strumpbyxor. Behövligt.
Apoteket blev besökt också eftersom jag skulle handla mer järntabletter. Då kom jag på att man kunde handla magnesium. Det ska tydligen lindra rastlösa bajsben som jag har. Googlade lite mer på det när jag kom tillbaka till jobbet och tydligen kan gravida lättare få brist på magnesium och att det då även skapar mer sendrag. Så vi får väl se. Just nu gör jag vad som helst för att lindra myrkrypningarna. Dom är hemska.

Luktade lite på parfym idag oxå. Jag hittade en som var på topplistan men det märkliga var att den liksom luktade nytvättade kläder. Tvättmedel. Visst, det kan ju lukta gott men som parfym...? Nja... vet inte ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar