måndag 23 augusti 2010

Ultraljud

Idag ska jag iväg på ultraljud för att se om moderkakan lagt sig där den ska. Jag hoppas hoppas hoooooooppas det annars blir det kejsarsnitt...vill inte.

Mina händer har blivit ännu värre med att dom somnar och att fingerlederna fastnar och gör ont. Ska kolla upp det idag oxå. Barnmorskan pratade nåt om skenor man ska ha på nätterna... hur fasen ska man kunna sova med ett par skenor på händerna?? Men men, vad gör man.

Har haft en skön mysig helg med tillhörande kräftis hos Rikard och Lisen. Jättemysigt. Efter maten då vi var totalt fullmatade med kräftor, ostar, västerbottenpaj, krustader, kex, snittar så kröp vi ut i trädgården och spelade krocket tillsammans med tusen miljoner myggor. Jag vann inte krocket men jag vann nog i antalet myggbett. Fy fan vad det kliar ÖVERALLT.

Återkommer om ultraljudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar