tisdag 2 mars 2010

Iskockor och sol


Nu börjar jag bli oerhört trött på vintern. Det som räcker nu! Jag var så lycklig när det började töa bort men inatt har det frysit på och infarten till vårt hus var fullt med stora iskockor...


Solen lyser på mig nu när jag sitter vid mitt skrivbord. Det är skönt! Fortsätt så gärna. Jag har inte tid med all denna snö! Den måste bort bort bort!


Ikväll ska jag bege mig till Elinpelin :) Ska bli mysigt. Undra vad vi ska hitta på för något att äta ikväll? Nåt gott så Klara kan spana och ev peta ner på golvet :)
Kommer ihåg i somras när det var vaaaaaaarmt o vi drack rödvin på berget hos Elin! Kan det bli sommar nuuuu!

Igår vräkte jag i mig en mkt god chokladkaka som Pirre hade köpt. Någon ny med kanderade mandlar och sjösalt. Inte helt fel :p


Längtar tills man har semester.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar