tisdag 9 mars 2010

Stressad


Jag börjar bli väldigt stressad inför allt som händer. Det skulle hjälpa mig en Hel Del om den här jobbiga snön kunde ta och försvinna nu! Jag har inte tiiiid att vänta!!
Det är tisdag idag och kollegan är sjukskriven för knät i några dagar så jag har en annan kollega här som jobbar och sliter. Så duktig så.
Jag önskar det vore mer lediga dagar i veckorna. Just nu känns det som att man inte gör något annat än åker till jobbet, är på jobbet och åker hem från jobbet. Jag har en känsla av att jag inte är själv just nu att tycka så här. Den här vintern har verkligen tagit knäcken på mig. Kyla kyla och åter kyla....
När jag fyllde år fick jag ett presentkort av Elin gumsan på Axelsons spa så på torsdag ska vi båda dit med våra bleka glåmiga ansikten och göra en varsin Klassisk ansiktsmassage med AHA-peeling. Längtar verkligen. Ska bli så skönt och mysigt!

Igår var Rikard och Lisen på besök efter deras vecka i Lofsdalen för att fika och hämta deras post och nycklar. Rikard hade köpt otroligt goda STORA bullar som han hade med sig. Herregud vad det är gott med bullar! Alla andra kände sig proppmätta efter en bulle men va fan. Tror ni jag gjorde det eller? Neeeej, men efter 2 så var jag det... och hade ANINGENS ångest. Jaja... den var god iaf bullmonster som man är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar