onsdag 19 januari 2011

Det flyter på

Dagarna bara rinner iväg och allt fungerar bra. Nadja är min ögonsten och det är så mysigt att vara med henne om dagarna.
Idag var hon med till gymet igen och körde självklart slut på tanten som passade. Hon vill absolut inte sova då hon är där såklart. Tanten måste gå omkring och bära henne hela tiden. Hon påstod att Nadja är en bestämd liten dam. Hoho, förstår inte alls vad hon menar.

Blev en promenix på eftermiddagen också för det var så fint väder och Nadja behövde sova en stund. (Hon sover btw fortfarande). Hungrig som en varg är jag och ska laga nåt med fisk idag. Kan dock inte bestämma mig för om jag ska göra fiskgratäng med pressad potatis eller om jag ska göra en fiskgryta/soppa och ha lite bröd till. HELVETE! Jag hade skrivit en jävla massa och kom självklart åt musplattan på nåt dumt sätt så allt försvann... Försöker repetera vad jag skrev. Shit vad svårt.
Blir nog fisksoppa för jag orkar inte skala potatisen. Tror jag iaf.

I morron ska jag lämna in bilen på verkstad för att få vänster sida omlackad och för att få en ny backspegel. En vecka blir jag med hyrbil. Tack gode gud för att jag har en så bra försäkring. Kanske blir en sväng till pappa då jag ändå är uppe så tidigt och far. Ringer honom med en gång....
SMART att jag går iväg och ska hämta telefonen då den låg i min ficka...
Han var hemma :) Så i morron blir det en resa till H-vik. Var ju ett tag sen nu pappa såg lilla Nadja. Lilla bullen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar