lördag 15 januari 2011

Godisfri

Sen i måndags har vi inte käkat nåt godis eller ätit nåt snacks. Ingen alkohol är tillåten heller. Det går riktigt bra. Tre veckor kvar.
Träningen går bra. Har dock fått vila 2 dagar nu eftersom jag var hos naprapaten igår. Gick en promenix idag istället med Pirre, Nadja och grannarna. Jätteskönt.

Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Marie. Ska bli jätteskoj och jag tänkte ta med mig Nadja. Ska bli spännande. Är det tjejmiddag så är det klart lillan ska med :)
Borde frosta av frysarna nu men jag har verkligen ingen lust så jag tror jag skiter i det och sitter här o slappar lite istället.
Grannen är med i en tävling på jobbet. Biggest looser så han håller på med LCHF. Ganska intressant det där med low carb high fat. Satt och läste på nätet precis och det är ju rätt vettigt. Jag skulle nog inte klara av en strikt sådan diet men att dra ner lite på kolisarna skulle väl kunna vara smart. Men man får passa sig lite. Jag blir så trött då jag tränar.

På måndag tänkte jag våga mig på att åka buss med vagn. Läbbigt. Ska in till Norrtälje på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar