onsdag 12 januari 2011

Gympremiär för Nadja

Idag var vi uppe vid halvsjutiden. Nadja var vrålhungrig (hon sitter btw i mitt knä nu o bajsar). Hon har sovit hela natten, var bara uppe några gånger o petade i nappen. Efter jag käkat frulle o givit Nadja två ton mat så åkte vi iväg till gymet. Det var barnpassning där i dag till kl 11.30. Tänkte hon skulle sova men icke. När jag kikade in i rummet efter jag värmt upp en kvart satt barnpassningstanten o höll i henne. Tydligen fick hon göra det ända tills jag var klar dryg en timme senare hehe. Men det gick bra. Jag var visserligen skitstressad men ändå :) tog med henne sen i omklädningsrummet så fick hon sitta o titta när jag duschade.
På vägen hem slocknade hon totalt. Jobbigt att köra med personalen.

Nu ska jag försöka få henne att sova. Med tanke på att ho. Är nyäten o nu nyskiten så borde det fungera. I wish!
Blöjbyte nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar