torsdag 13 januari 2011

Ensamt

Det är underbart att få vara mammaledig till världens finaste Nadja men det kan också ibland kännas väldigt ensamt. Nästan så jag känner mig som en stalker av mitt ringande och sms-ande till folk...
Nästa vecka tänkte jag ta mig iväg till Norrtälje med bussen. En utmaning det där med buss. Ingen fara med dom nya bussarna men dom gamla som går härifrån skogen så är det inte världens lättaste att ta sig på och av. Men man måste ju testa. Får nog ta en sväng med bussen in till stan också och besöka Fora.

Tur man tränar så man träffar lite folk :)
I morron ska jag till naprapaten igen. Ska bli skönt. Få se om man får träna efter det, annars får jag ta en vilodag.
Har lust att baka bröd idag. Undra om man kanske skulle göra det. Lillan ligger ute i vagnen och sover. Kanske skulle ta och dra in henne strax. Hon sover så gott när vi är ute och går med vagnen. Lilla gullan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar