söndag 28 december 2008

Jag röjer hemma och försöker sälja min cykel...


Mmm... jag har råkat ut för städmani. Man kan städa på olika vis... snabbstäda, göra det grundligt eller göra det sjukt grundligt. Jag håller på med det sista alternativet.


Låter jättetrist men faktiskt så är det rätt kul när man väl kommit igång. Vill få fint här till nyårsafton då jag får fint besök :)


Mitt badrum är jättefint, kylskåpet kliniskt och ena köksskåpet med matvaror är städat och fint. Räkningarna är betalda och snart ska jag ge mig på resten av köket...och sen vardagsrummet. Jag tycker inte om när det är för mycket saker framme. Det stör min ro.


Min cykel är ute på annons på blocket men det verkar va trögt att sälja cyklar nu... min fina DBS... Jag har ju 2 cyklar och det känns lite onödigt.


Jag borde ränna ner till grovsoprummet med den STORA högen kartonger jag lyckats bygga vid dörren. Hehe... men jag vet inte om jag vågar visa mig utanför dörren... .ser ut som ett vrak idag :) Kanske kan smyga ner lite senare...


Jag är grymt less på skivan jag lyssnar på... någon sån där absolut music... visserligen rätt ny men ack så många gånger jag har hört den nu...


Jag längtar....


Jag längtar hur mycket som helst!


Kom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!


3 dagar kvar...


I morgon ska jag åka till jobbet i Kista. Lite oroande för jag minns inte koden till dörren... men det löser sig nog...


Städa var det ja.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar