tisdag 30 december 2008

Nyår närmar sig äntligen

Snart äntligen är det nyårsafton. Jag brukar inte tycka det är så märkvärdigt med Nyårsafton men i år är det det...

I morgon ska jag och Elin iväg för att handla mat. Går ju inte att handla den i Hornstull... om man inte vill bli totalt ruinerad förstås. Tänkte låta bli det och åka till ett stort ICA istället. Kan ju passa på att ta med mina pantflaskor som jag glömmer varje gång jag går till affären... Men man vet ju hur det blir. Jag pantar och sen ligger pantkvittot kvar i plånboken :p

Har nästan bestämt hur menyn skall se ut... hihi. Ska bli jättekul och mysigt!!

Det går bra för mig och mina svordomar faktiskt. Jag har kommit på att man kan ersätta dom med andra små ord som är snälla hihi. Kanske inte alltid går med det är en stor förbättring... Så nästa år kommer nog tomten ge mig MASSOR med julklappar för att jag varit så snäll och duktig.

Lägenheten är städad, köksbänken är inoljad och jag har allmän ordning hemma. Väldigt skönt. Jag köpte mig en skohylla igår så nu är även högen med skor organiserad. Man skulle lätt kunna tro att det bor en si så där 10 pers hos mig...

Jag vill ha en kram.
Jag vill ha en kram Nu.
Jag behöver en kram.
Jag behöver en kram Nu.

Saknar...

Glad...

Samtidigt lite bekymrad... Eller är bekymrad rätt ord?

Jag sitter på jobbet nu. Solen skiner och det är svinkallt ute. Mitt huvud håller på att gå sönder. Igår fick jag ont i huvudet och idag är det ju inte direkt bättre. Jag blir så trött!!
Fick kravla mig ur sängen för att jag var så trött. Skönt att jag får sova utan väckarklocka i morgon. Sen på nyårsdagen är man väl ännu tröttare. Hihi, men då får man ligga och dra sig i sängen hur länge man vill! Myspys.

Det är jag och 2 andra på jobbet idag. Dom 2 andra sitter i helpdesk i andra änden av rummet och jag sitter här alldeles själv. Väldigt lugnt är det. Men rätt skönt att bara sitta i lugn och ro och rensa tankarna.

2009 kommer bli ett bra år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar