fredag 19 december 2008

Massor av tankar


Mitt huvud är fullt med tankar. Jag tror att jag kan dölja dom rätt bra men där har jag nog fel. Det är skönt att prata om det även om det är jobbigt.

Jag drömmer mycket drömmar... jag pratar i sömnen... jag säger saker jag inte ens kan komma på att jag har drömt om...

Det är som du säger, det är så många tankar som rör sig i mitt huvud. Tror många av tankarna är omedvetna..


Jag fick något igår. En tanke. En mycket fin och klok tanke. Den betyder mycket för mig...


Tack för att du finns och orkar lyssna.


-----------------------------------

Efter jobbet skall jag träffa Elin. Vi ska åka till Nacka och julhandla. Det ska bli skönt och roligt att träffa lilla gumsilumsan. Få dela med mig av mina tankar och få krama om henne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar