lördag 20 december 2008

Snart jul

Ja.... snart är det julafton. Tiden har gått så väldigt snabbt men jag är klar med mina julklappar så resten av tiden ska jag bara njuta av julen.

Det händer mycket i mitt liv. Det har hänt mycket i mitt liv. Det sista året har varit en lång resa där det har varit både krävande och jobbigt men ändå har jag kämpat och här står jag nu. Det var ju det som var tanken... att jag skulle kämpa för jag trodde på mig själv.

Det har hänt många saker under resans gång och vissa saker har varit mycket glada och positiva men självklart har det funnits saker som gjort mig ledsen och fundersam bl. a.
Jag har gjort saker som betyder mycket för mig. Jag har börjat tänka i banor som möjligtvis kan vara lite egoistiska men ändå livsviktiga.

Trots att det just nu är en aning jobbigt så måste jag säga att jag är glad. Glad över många saker men det finns just något speciellt. Jag vill att denna märkliga karusell som startats ska stanna till och stabilisera. Låt mig få göra så som mina tankar vill....

Jag har slagit in mina julklappar idag. Julklappar med en liten tanke bakom....

Min julafton firar jag hos min underbara syster och hennes änglar Emma och Tilde. Ska bli mysigt... Ev kommer barnens farmor ta med sig sin lilla jack russel-valp hihi. Hoppas hoppas!! Jag ska nog köpa nån rolig söt leksak till vovven. Åh... mysigt med små djur...

Ikväll ska vi iväg och jag får mig nya bekanta. Hihi, ska bli spännande :)

Pyss....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar