onsdag 7 januari 2009

Jag älskar min diskmaskin

Min diskmaskin är min käresta ägodel. Det är så skönt att slippa diska utan man bara kastar in allt i maskinen, slänger i en disktablett o sen är det diskat o klart. Kan det bli bättre?
NOPE!! Hehe...

Jag har ett Wii!! Jag är sååå glad så nu måste jag ju köpa Wii Fit till det. Jag har Elins dansmatta här hos mig nu som jag har dansat på. Ser nog lite roligt ut från utsidan. Jag har ju en bilväg utanför och man ser rätt bra in i min lägenhet :)

Nä... nu ska jag ta o tömma min diskmaskin och lasta in min tallrik jag nyss ätit från. Spagetti med svampsås. (Elin skulle ha spytt om hon tvingats äta min mat idag... hon avskyr svamp fast hon säjer hon är allergisk...hehe)

Ska förresten vara på FORA from måndag och 3 veckor framåt. Jippii!! Och så har jag bestämt mig för att cykla alla dagar. Jösses. Jag kommer antagligen dö. Men ack så bra motion...

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar