fredag 30 januari 2009

Helgen närmar sig

Mm... snart är det helg och det ska bli väldigt skönt för jag är trött. Fast jag var nog tröttare igår för jag känner mig piggare idag. Kanske är det för att det är just fredag :)

Jag hade en konstig känsla inom mig hela dagen igår som bara blev värre och värre. Känslan av att man är väldigt otålig och irriterad fastän jag inte riktigt visste varför...
Det kan bli så där ibland men nu var det längesen. Jag får stanna upp och ta några andetag och försöka koppla av. Jag insåg att det inte gick så idén att jag gå på Boxning igår var väldigt smart.
Efter ett pass med mycket slag och sparkar så känner jag mig mkt lugnare i själen.... det fick naturligtvis sina följder för idag har jag extremt ont i min handled och den är med 100% sannolikhet inflammerad eftersom jag knappt kan använda handen idag.
Men jag känner ju min handled... den tål ju ingenting så nu har jag inhandlat en Eeze-spray mot inflammation. Får se om den bättrar sig snart.

Jag pratade med Simon igår kväll i tele och på msn. Det var skönt... mycket skönt och jag saknar honom mycket men jag vet att han finns där långt borta men ändå nära...

Ikväll åker jag till mamma och hämtar bilen som Lelle har satt på nytt avgasrör på. Mamma ska bjuda på middag och jag hoppas hon fortfarande håller det hon sa till mig för ett tag sedan... Det skulle göra mig väldigt glad och förhoppningsfull.
Det är inte bara bilen jag ska hämta, jag ska även få mammas fotoskrivare hon har så snart kan jag skriva ut papper och kort :)

Lördagen ska jag först tillbringa i bilen på väg tillbaka till Stockholm och sen på gymet. Sen blir det tapetsering hos goseElin och sen ska vi ha myskväll.
Å sen träning igen på söndag :)

Dags att jobba lite....

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar