onsdag 21 januari 2009

Träning

Måste bara skriva några rader om att jag verkligen älskar att träna efter mitt träningsschema. Jag är så inspirerad och det är så skönt. På något konstigt vis så mår man ju alltid bättre om man har fått rutin på regelbunden träning.
Tack Simon, det är jättemycket värt för mig. Antagligen kommer jag ha döont i kroppen så lite massage skulle sitta fint ;)


Jag ställde cykeln hemma idag. Det är ju så halt ute!! Cyklade säkert saktare än man går igår kväll när jag kom från träningen. Apropå träningen igår... Jag gjorde en chansning och provade på Afrikansk dans. Jag kan erkänna att jag var väldigt skeptisk innan jag gick dit men jösses så kul och meddragande det var!! Och inte kunde jag väl tro att det skulle vara så jobbigt. Så kondition och smidighet...det är vad afrikansk dans är. OCH roligt!!

Ikväll om jag inte jobbar över alltför sent står det armar och bröst på schemat. Det är så härligt när man verkligen känner att man längtar efter att få gå och träna =).

Jag trivs.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar