måndag 12 januari 2009

Mycket som händer

Ja, mycket som händer som sagt och det är många tankar som snurrar runt runt...

Jag är på Fora idag. Härligt. Tog cykeln idag och jag måste säga att det var underbart att cykla hit i morse. Härlig luft och lagom kallt. Däcken är hårdpumpade och lysena fungerade bra. Nästan så jag längtar tills jag får cykla hem. Jättehärligt. Kändes lite i skinkorna får jag erkänna.... jag är tokOtränad... men på måndag skall jag börja träna ordentligt igen. Mycket skönt för både kroppen och mitt huvud. Träningen gör mig glad.

Jag är så törstig nu för tiden. Dricker och dricker vatten i massor. Visserligen bra men ett väldigt spring på toa...

Mitt kök blev så fint igår. Jag fick hjälp av snälla Simon. Äntligen är mitt vitrinskåp uppsatt på väggen som har stått o väntat sen i våras. Taklampan är uppsatt i en krok som numera sitter fast i taket och en gardinstång med gardiner är på plats. Nu äntligen har jag ett riktigt kök som är väldigt trivsamt.

Ser fram emot ikväll då jag får fixa och greja i köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar