onsdag 15 juli 2009

Britney




Ja äntligen har jag fått se Britney Spears live. Hon är här i Sverige och jag var i Globen med Malin. Vi började kvällen med att åka till söder för att äta och dricka lite gott. Vädergudarna var med oss för vi satt i strålande hettande sol till klockan 7 då vi åkte vidare till Globen.

På tunnelbanan dit var vi visst inte ensamna. Det var Malin och jag och Stockholms alla fjortistjejer hehe. Dom var uppklädda från topp till tå. Hmm... tror dom Britney ska komma fram och hälsa på dom?

Väl inne på Globen hann vi med lite dricka till innan hon började sin konsert. Märkligt ändå att man ska vara där 19.30 men hon börjar inte förräns tidigast 20.30. Det var iaf en sjukt bra konsert. Ångrar inte att jag gick dit. Dock trist att hon inte sjunger live. Möjligtvis var en låt live...
Min älskling kom och hämtade mig efteråt. Min darling... jag är fan lyckligast i världen.

I helgen har jag plockat ur min lägenhet och städat så nu är det proppfullt med saker på Ingarö och jag ägnade en sen kväll åt att rensa igår. Men vad härligt det är!

Sovrummet blev förvandlat förra veckan. Jag fick ett ryck att jag ville måla. Måla vitt vitt vitt! Sagt och gjort. Nu är det vitt. Jättevitt och nu väntar vita fransgardiner till gardinstången jag köpte i förrgår för sisådär noll kronor... han kunde räkna rätt bra i kassan....eller inte :p

I morgon kommer Elin!! Jag längtar jättemycket, ska bli mysigt! Tror Olle är lite nyfiken oxå hehe. Det finns ju numera en bäddsoffa och tandborste åt Elin.

Jag läste om kronprinsessans födelsedag idag och kikade på bilder från kalaset igår som jag även kikade på på teve. Är man onormal när man verkligen gillar kungafamiljen eller? Jag diggar speciellt kungen när han vevar runt med armarna när han ska hurra Prinsessan. Dessutom hade han glömt bort hur många år hon blev igår haha. Skön stil.

2 morgonar kvar att gå upp tidigt innan jag har SEMESTER äntligen tillsammans med sötnos. På lördag åker vi iväg till Rånäs slott och en romantisk weekend. Hoppas vädret är med oss så vi kan gå runt och kika i omgivningen. Längtar så....

1 kommentar:

  1. Pinglor! Vad roligt o få se lite bilder o läsa vad som händer i ditt liv. Härligt o höra att du äntligen hittat rätt! Puss!

    SvaraRadera