fredag 17 juli 2009

Alert

Idag har jag en märklig känsla. Jag känner nämligen för att springa ikväll. Jag hade dragit ut och sprungit ändå med Pirre även om jag inte känt för det men idag känner jag verkligen för det. Kan det vara så att man är väldigt uppspelt eftersom semestern börjar om exakt 2 h och 15 min? Hehe eller att det kändes rätt bra när jag sprang i veckan på löpbandet. Hur som helst så tror jag att jag inte kommer känna att det gick lika lätt som jag trott efteråt haha men jag ska belöna mig med öl!

Det ska bli otroligt mysigt och härligt med semester. Jag och Pirre får göra vad vi vill under 2 veckors tid. En sväng till Hallsta och Norrtälje skall hinnas med och till kyrkogården i Ununge. Måste få hälsa på farmor...

Igår var Elin på besök. Lilla gumsilumsan. Vi fick grillad Entrecote, majs och hallomi av grillmästaren Pirre och en sallad gjord av mig. Mumsigt värre. Mysigt att ha Elin på besök. Vi avslutade kvällen med att se ett skumt program på tv4 fakta.

Hmm... svårskrivet idag. Tror min hjärna redan gått ner i ett semestermode.

MYS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar