måndag 21 september 2009

Glasögonorm

Idag är det måndag och jag vaknade som vanligt med en härlig huvudvärk. En huvudvärk som tydligen aldrig vill ge med sig.
Igår fick jag en lång massage av Pirre och det kändes faktiskt lite bättre. Spänningshuvudvärk som är kombinerad möjligtvis med att jag är skitslarvig med mina glajjor gör att jag har huvudvärk JÄMT! SÅ, nu har man blivit påtjatad sina glasögon :) Hela dagen har jag haft dom på mig och jag ska erkänna att mitt huvud känns väldigt bra.

Helgen var över på ett kick eftersom jag jobbade hela lördagen MEN efter det så åkte jag iaf inte hem och var ensam utan åkte ut till mamsen och Lelle. Jätteroligt faktiskt och mysigt. God mat, champange, vin och choklad. Även en del datasupport eftersom dom köpt ny bärbar dator och router.
Söndagen vaknade jag tidigt. Vid 7 för att jag drömde jag va skitarg på Pirre och skällde ut honom. Hehe, jag somnade om en liten stund tills jag hörde mamma o lelle. När klockan var cirkus halv 9 hade jag redan duschat, klätt på mig, sminkat mig, fixat håret med plattången och ätit frukost. Även gjort det sista på mammas dator. Nu väntade min utmaning :) Sagt och gjort, Jag gick ut och utförde mitt uppdrag och det gick över förväntan. Jag skall nu försöka slutföra denna utmaning....

Efter detta blev det fort in i bilen och körning till Ingarö där jag skulle få träffa Pirre igen och samtidigt bli bjuden på lunch hos Thompa. Riktigt trevligt och dödsmysigt att få träffa Darling igen. Fick se bilder från hans fjällvandring senare och jävlar vad mysigt det är där uppe nu i september då hösten har tagit sig dit. Jag älskar verkligen HÖSTEN! Gula orange löv som ligger på backen och luft som är så härligt frisk. Jag verkligen njuter då jag kliver ur bilen hemma efter jobbet. Helt tyst, en härlig höst och någon som väntar på mig där hemma. Jösses, hur lyckades jag med det här?

Lidingöloppet närmar sig så denna vecka blir nog en rätt lugn träningsvecka. Körde ett pass bröst och mage idag så jag får se hur resten av veckan blir.

Stackars Elinpelin är hos tandis nu med hennes miffotänder.

Dagen går jävligt fort idag...

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar