tisdag 1 september 2009

Tjuvgods från Helens blogg

1. Hur gammal är du om fem år? 35
2. Vem var den sista du träffade? Mauri, min kollega
3. Hur lång är du? 154
4. Vilken var den senaste film du sett? Åh vad hette den.. nån parodi på en massa filmer.. ...Dagbok nånting. Skitdålig.
5. Vem ringde du senast? En användare på jobbet. Eller, det kan ha varit mamma också.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Gud vad skönt det låter!!" Det var till Elin, svar på att hon jobbade med ljudbok i öronen.
7. Var är dagens planer? Åka hem, äta rostbiff och mysa med min Pirre.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag är ju en sms-prinsessa....
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Väldans skilda
10. När såg du senast din mamma? Hm.. några helger sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Grön med blå ring runt.
12. När vaknade du idag? Klockan ringde vid halv 7 men vaknade nog inte förräns vid 7.
13. Har du någon gång hittat en katt? Jodå, mina egna. Grållis satt instängd under trappan i trapputgången i Norrtälje. Var ett helvete att få ut henne därifrån.
14. Vilken är din favoritplats? Rånäs slott var inte dumt alls. Dit åker jag gärna igen.
15. Vilken plats föredrar du minst? Platser med asmycket folk.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis ute på Ingarö i ett lite större hus :)
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Det var nog Thomas på msn eller Mauri på jobbet.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja...fast jag har haft en med Magnus Uggla. Jag hatar Uggla...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem om man räknar bautakuddarna som man lägger som prydnad.
23. Hur många landskap har du bott i? Två.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ja då...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Hmm... strumpor om det inte är skitvarmt ute.
26. Är du social? Jo men det tror jag.
27. Vilken är din favoritglass? Glassbåt är gott! Dajmglass också.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj.... betala tillbaka lite lån, shoppa, resa....
29. Tycker du om Kinamat? Japp!
30. Tycker du om kaffe? NEJ
31. Vad dricker du till frukost? Te, på helgerna även juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Just nu på vänster.
33. Kan du spela poker? Jo men det kan jag nog. Dock inte så bra.
34. Tycker du om att mysa? Jepp
35. Är du en beroendemänniska? Chokladberoende..ja!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska en del o lite tyska..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, om botten är ljus sand och det är varmt.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, smink.... resor..allt möjligt.
42. Äger du dyra smycken? Nä. Kanske nåt.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En skorpa för jag höll på svälta ihjäl.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det är nog Tilde. Min systerdotter.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på höger lår.
47. Vad har du för ringsignal? Vanlig Ericsson-signal.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror inte det.
49. Flirtar du mycket? Tror jag uppfattas som flörtig.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I köket för några veckor sen. Om det är den jag har vill säja. hehe.
51. Kan du byta olja på bilen? Japp.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nä.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Twilight
54. Läser du dagstidningen? På nätet eller när jag kommer över den.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Amelia
56. Dansar du i bilen? Nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Intervallträningstips.
59. När var du i kyrkan senast? Minns inte!
60. Vilka personer utmanar du? everybody...

1 kommentar: