onsdag 23 september 2009

Nervös

Nu närmar sig Lidingöloppet med stormsteg och jag börjar som vanligt få lite prestationsångest. Mina ben är fyllda med mjölksyra. Det är väl perfekt eller? Nja.. kanske inte så bra men frågan är hur fan jag får bort det.
Jag har jobbat som en tok på jobbet och det känns riktigt bra att fått bort en hel del ärenden från kön så man kan varva ner litegrann. Idag på lunchen så tvingade jag mig att gå sakta då jag gick i stan för att göra några ärenden. Gå sakta och njuta av höstväder och rast. Det gick lite sådär men jag försökte iaf. Hehe.

I morgon ska tant Hanna hämta Olle från fritids. Vuxenpoäng!! Jag har för övrigt ett bättre mindre ont huvud och det säkert pga att jag fått massage och glasögontvång av Pirre. Så här sitter jag med glajjor. Tredje dagen i rad och ja.. jag erkänner... det känns mkt bättre.

Jag återkommer efter loppet om jag överlevt.... mitt mål är endast att komma i mål levande utan att ha gått en massa under loppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar