torsdag 10 september 2009

Huvudvärk

Japp, jag har en härlig fin huvudvärk som absolut inte tänkt lämna mig verkar det som. Men vaddå, ha huvudvärk i en vecka är väl normalt?
Thomas, Pirre och Elin tjatade att jag skulle gå till doktorn och jaaaa jag har gjort det nu. Spänningshuvudvärk plus halvdålig men skaplig syn och lite högt blodtryck. Låter sunt.
Det blev en tid till en massör i morgon bitti och en återkoll på blodtrycket på måndag. Låter nästan som en pensionär. Gå till distriktissköterskan o kolla trycket. Hahaha....

Förra helgen hade jag nog min livs sämsta form någonsin. Jaa jag tjatar om det. Jag vet. Men det VAR faktiskt så. Det var jobbigt från början till slut. Det var så jobbigt att jag nästan kände för att gå flertalet gånger men tvingade mig själv till att absolut inte göra det. En näradödenupplevelse skulle man kunna säga och under tiden jag sprang undrade jag varför i helvete jag har anmält mig till Lidingöloppet.... smartass.
Hur som helst så kom jag i mål tillslut. Det kändes som jag stod stilla när jag sprang. Jag är en snigel... trodde jag iaf. Tiden jag trodde jag skulle ha var en bra bit över 30 min. 35 möjligtvis och jag kände mig så himla missnöjd i mål. Gladare blev jag när Elin messade att jag kom i mål på 27:06. Jag fattar nada....! Tydligen gör det verkan att träna. Hehe.
Min darling ställde upp i laget. Jäkligt gulligt och snällt med tanke på att jag frågade honom på morgonen innan loppet. Varför då då? JOOOO för att 4 stycken kom på att dom inte skulle vara med i laget på morgonen. Väldigt bussigt.
Men det var en rolig dag :) Dock mådde jag illa resten av dagen och kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar