onsdag 9 juni 2010

Misslyckande

Ja, jag vet att man kanske inte skall säga misslyckande men det känns ibland så himla motigt. Jag övningskörde igår med Pirre. Vi åkte ut till en stor parkering i Gustavsberg där krypbanorna är uppritade på marken. Eftersom jag tyckte krypkörningen faktiskt har gått väldigt bra på körskolan så kändes den här kvällen helt misslyckad. Det gick inte alls lika bra som det brukar och dessutom avslutade jag med att trilla... :( Jag blev jätteledsen. Kände mig som ett litet barn när jag stod där och bölade med ett litet skrubbsår på smalbenet. Det var ju inte skrubbsåret man blev ledsen över utan just det där att man ramlade. Jag ska inte ramla nu! Jag kan ju det här egentligen.
Pirre försökte trösta med att alla kan ramla och speciellt när man är trött. Jag var trött, jättetrött i mina armar och ben. Även huvudet var trött.
På vägen hem åkte jag några omvägar eftersom jag ville tvinga mig att köra några tvära svängar i korsningar. Åkte även in på parkeringen vid Coop och svängde höger och vänster överallt. Såg nog väldigt märkligt ut när jag svängde omkring där och var noga med att blinka och att jag hade Pirre bakom mig. Men det är lärorikt.
Sen åkte vi hem. Låt mig få bli klar med det här...

Jag är så trött idag. Jag har sovit så konstigt och drömt mardrömmar om motorcykelåkande. Magen har varit som ivägen inatt också och jag har legat jätteobekvämt och täcket har känts för tungt. Märklig natt....men nu sitter jag iaf på jobbet och dricker te. Blåbärste. Egentligen ville jag ha ett grönt citronte men tegubben är otroligt dålig på att fylla på tesorterna. Hundra paket med blåbär och hundra till paket med bara grönt te utan smak vilket smakar fiskrens.

Dags att jobba lite... med typ nada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar