måndag 21 juni 2010

Spark spark

Det börjar bli livat i min mage. Man märker tydligt när bebbe blir sur :) Även när bebbe är glad kanske? Det sparkas förfullt. Myyys.

Jag är helt förbluffad över gårdagens väder. Det var ju sol jö. Jag har suttit ute nästan hela dagen och blivit solbränd i ansiktet. Syster m familj var över på en försenad födelsedagsfika och jag hade gjort små bakelser bestående av kladdiga muffins med grädde och hallon.
På kvällen bjöd vi över Rikard och Lisen med Gittan på middag med Lisen skulle bort så det blev bara inventarierna Rikard och Gittan :) Grillad Entrecote med färskpotatis. Mums. Självklart gick det ner en bakelse till efterrätt.

Min lördag var värdelös. Jag hade servicefönster och fick jobba i princip HELA dagen, kvällen och fram till 1 på natten. Klockan halv 2 var jag hemma. Jätteroligt.... just Nej. Trött och grinig.

Kortvecka den här vecka och nästa! Så himlans skönt även om det är en massa saker på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar