torsdag 3 juni 2010

Spooky

Jag är nervös och stressad inför uppkörningen. Egentligen vet jag inte varför. Eller jo, jag tror det är för att jag inte riktigt vet hur jag ska lägga upp träningen innan. Och sen, om jag inte klarar uppkörningen, kommer jag då få vänta i hundra år på nästa tid? Magen växer och jag blir så stressad.
Jag vill verkligen få körkortet avklarat så jag kan slappna av och bara njuta av sommaren och min gravida mage.
Ikväll ska jag till körskolan halv 7. Sent men jag ska nog ta och prata med läraren om hur vi ska lägga upp planeringen så jag blir lite lugnare. Nu känns allt bara så splittrat och jag blir så osäker på vad jag kan. Låt mig fixa det här!!!

Idag var jag på mammagrupp för första gången. Vi var 5 tjejer i gruppen som var runt vecka 20. Dom flesta hade större magar än mig och en av dom bor i Långvik! :) Det var roligt. Hon ska ha den 5 oktober. Alltså 10 dagar före mig. Hon är 40 år och verkar vara jättetrevlig.
Vi hade många diskussioner i gruppen som var intressanta. Vi ska träffas 2 ggr till i slutet och då med våra sambos.

Det mulnar på nu ser ja. Hm... det vår gärna Inte regna när jag ska till körskolan....

Boored

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar