tisdag 22 juni 2010

Snart Midsommar

Jag är just nu på jobbet och är väldigt trött. Undra om järnvärdet börjar sjunka eller om jag bara har allmänt mycket att göra på min fritid... övningsköra....Jag ska till barnmorskan i morgon så då lär jag få veta hur värderna ligger till. Ska bli lite spännande när hon ska mäta min mage!

Idag hjälpte jag en dam i huset här med sitt tangentbord och mus och hon blev så tacksam att hon kom upp hit till mig med 2 stycken biljetter till Skansen som tack för hjälpen. Sånt är väldigt roligt!

Helen och Thomas är fortfarande i Spanien och det har ju faktiskt varit jättetrist när dom inte funnits på msn-en. Det där lät lite datanördigt.... men faktiskt så är det ett trevligt sällskap om dagarna. Hoppas ni har det jättebra därborta!!

På midsommar ska vi över till Rikard och Lisen och Gittan. Ska bli så mysigt. Hoppas bara vädret blir fint fast idag när jag kikade på SMHI så visade det inte direkt på stor sol utan snarare regnmoln..

Låt mitt övningskörande snart vara över.....

Gjorde förresten världens godaste grekiska sallad igår. Mums så gott det var. Var även ute på promenix med mina stavar och älskling igår. Det var typ första gången jag rörde på fläsket på mkt länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar