torsdag 6 augusti 2009

Det går bra

Ja det går riktigt bra än så länge. Jag började ju mitt nya liv i måndags och trodde det skulle bli jobbigt att hålla koll på mitt intag av mat o träna så mycket som jag bestämt men det har gått över förväntan. Jag har inte ens varit sugen på godis och det är ju helt fantastiskt för att vara jag haha.
Bara för jag skrev så där nu så kommer jag garanterat vara godissugen inom en timme.

Jag har funderat på att det skulle vara smart att ha en cykel här på jobbet så jag kan cykla till gymet istället för att åka tunnelbana på lunchen.
Pirre föreslog att jag kunde ta hans gamla cykel eftersom han tagit min eftersom jag köpt en Kronan sååå igår kom han och lämnade den till mig på jobbet och jag fick skjuts till Elin där min bil stod.
Idag blir det cykling till gymet. Min plan är att det ska ta ungefär 5 min. Med tunnelbanan tar det minst 10 min... och det är rätt mkt tid med tanke på att jag bara har 1 h lunch och ska hinna träna också. Träna? Jaaaaa det är liksom meningen.

Just nu är det 2 ungar hemma. Olles kusin Movitz är där tom fredag så det är full rulle skulle man kunna säga men roligt för Olle att han är där. Dom spelar en hel del Wii och DS. Tänkte att Movitz kunde lära Olle GuitarHero så jag har någon att spela med sen =)

Ikväll ska jag klippa mig hos Ola. Som vanligt har jag beslutsångest för hur jag ska färga håret och det brukar alltid sluta med att Ola får fria händer. Dock skall jag klippa ytterst lite på längden. Ola vägrar iofs att klippa av mitt hår för han tycker att nu när jag väl sparat så länge ska jag fortsätta med det! Det var någon dag då jag kände för att klippa upp håret för jag hade totalt lessnat men han vägrade haha.
Funderar lite på om jag ska våga mig på nån lugg.... får se....

Det är torsdag idag och det betyder att det är fredag i morgon tjoho. Visserligen har jag beredskap men ändå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar