onsdag 19 augusti 2009

Träningen håller i sig

Ja jävlar så duktig jag är. Måste nog säga att jag själv är förvånad över min motivation till både träning och kost. Det går sakta med jag tror mig börjar märka lite skillnad.
Det vore ju trevligt om jag kom i min svarta fina dyra klänning jag hade för drygt ett år sen. Man får väl se :) Vore iofs trevligt att komma i NÅGRA kläder man har i garderoben...

Idag väntar ett 30-pass på löpbandet och jag ser konstigt nog fram emot det. Det bådar gott!

Veckan går fort. Det är mycket att göra på jobbet och i morgon ska vi redan gå vid 14 eftersom vi ska iväg med jobbet och segla. Mycket trevligt. Huxflux är det fredag :)

Hösten närmar sig och jag måste säga att jag tycker det är sjukt mysigt. Det börjar bli mörkare och det blåser ute. Det regnar och det är ett sånt där typiskt sittainneochmysaväder. Sen kommer ju även finare dagar då man kan promenixa bland dom gula löven.

Vi letar flygresor. Till thailand och skall nog ikväll boka allt om vi hittar det vi vill ha för vettigt pris. Hittills det vi kikat på är flyg från Arlanda till Phuket för 2 vuxna och 1 barn för ca 23-24 tusen. Helt okej. Jag fasar dock för mina otroligt irriterande ben som jag vet kommer spela spratt under flygvistelsen. Många glas rött kanske är lösningen ;) (sen vaknar man med skallebank...)

Nu i helgen har pappa sagt att han skall komma och hälsa på prelimenärt. Jag har inte hört något men jag hoppas hoppas han och mina farbröder tittar över. Skulle vara hemskt roligt. Roligt på många olika vis.

Gjorde någon rolig grej jag hittade på facebook. Mmm hade inte tråkigt alls... Lägger upp ett kort här....

Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar