tisdag 25 augusti 2009

Energisk

Ja jag är så energisk. Ovanligt energisk. Iaf var jag det i helgen då jag gjorde en hel massa saker.
Det som kanske är mest oroväckande är att jag vaknade vid 8 och gick upp och bakade scones och kladdkaka ;) Jättemysigt och skönt.
Nya blommor är planterade på altanen, handfatets avlopp rensat från hårstrån. Pirre påstår att det är mina långa hårstrån.... hmm... mycket märkligt.
Huset är storstädat... av MIG! :) Egentligen har vi städhjälp men det blev en lucka så jag passade på att städa. Det var roligt faktiskt så nu är det ommöblerat i fönsterna, golven dammsugna och våttorkade och allt annat som hör till.

Just ja, jag fixade en väldigt god fisk och räkgryta till middag i söndags. Sen fick jag lägga mig i soffan med ett glas rött vin medans min älskling tog reda på disken och gjorde en matlåda åt lilla fröken. Vilket härligt liv:)

Jag är JÄVLIGT godissugen idag. Å då menar jag verkligen JÄVLIGT! Det var jag igår också så man kan ju undra vad som försigår i kroppen vissa dagar i månaden.

I morgon väntar tandläkaren på mig.... uss....

Fika med Elinpelin på torsdag! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar