fredag 7 augusti 2009

Jag är så duktig

Japp, jag har varit jätteduktig hela veckan. Jag gav mig ju fan på att jag skulle skärpa mig och börja mitt nya lite sundare liv efter semestern och det har jag verkligen gjort.
Men något är mycket märkligt och det är att jag inte ens varit godissugen.... hmm.... mystiskt. Nu snart är det iaf helg och då får man unna sig lite så man inte tråkar ut sig helt i den nyttiga världen.

Jag anar att jag kanske kommer få åka in och jobba i helgen för klimatanläggningen är inte den bästa när det är varmt ute. Den har stannat 2 ggr redan denna vecka....

Jag är nyklippt! Igår var jag hos Ola och klippte mitt hår ytterst ytterst lite eftersom jag försöker få det långt vilket tar tusen år. Färgen är lite mörkare med knallröda nyanser i i underhåret. Så fint så men ack vilken tid det tar att klippa och färga.

Jag var på gymet idag. Jag sprang på löpbandet men helvete vad jobbigt det var. Det första programmet jag hade ställt in var totalt värdelöst och tyckte jag skulle springa i över 10 km/h i 5,5-6% lutning. Jo tjenare....troligt man orkar det i 30 min så jag stannade efter 10 min och sprang manuellt istället i 10 km/h i restrerande 20 minuterna.

Jobbigt som fan men jag höll ut. I helgen får jag vila och det ska bli skönt.
Pirre kallar min hälsovakten för min kille hehe. Hälsovakten är mitt datorprogram som jag använder för att hålla koll på intaget av mat osv. Pirre ska grilla ikväll och till det göra en sallad så han sa att inte min kille skulle bli arg då hehehehe. Jag fattade såklart ingenting av vad han menade eftersom jag är ett trögskaft.

Idag läste jag om en som tjänar 35000/mån på sina bajjamajjor. Galet.... Jag vill ha ett eget företag där man inte behöver göra så mkt och det bara sköter sig självt och dessutom gör jättebra pengar. Låter enkelt.... eller inte. I morgon kommer jag bli rik iaf för jag har spelat på hästar. Seriöst det lät då.... "spelat på hästar". Det var jättesvårt... jag tog en harrylapp på ICA och betalade.

Jag längtar hem till min älskling som jag älskar så jävla mycket.

Puss

1 kommentar:

  1. Jag tror att de flesta som har ett företag som de kan leva på utan att behöva jobba har jobabt tillräckligt för att få det dit... Men visst skulle det vara lite småskönt.

    SvaraRadera