onsdag 12 augusti 2009

En mycket bättre dag

Jag vaknade helt klart på rätt sida idag. Fastän jag har ont i skallen, magen och ryggen så känner jag mig på ett strålande humör!

Det är min och Pirres dag idag så ikväll blir det lite festligt med lasange och något drickbart till. Min favorit Gordon kommer vilket jag gillar a lot. Sötnosen. Hans husse får oxå smaka av lasangen och Elin kanske också kommer :) Lite återskapning av första middagen skulle jag vilja säga ;)

Snart ska jag bege mig iväg och träna med skallebank. 5 km på bandet får det bli idag. Tack väderguden för att du låtit det bli sol istället för regn när jag ska cykla utan stänkskärmar.

Jag kikade på en mc idag på nätet. En kawasaki ER6. Den skall tydligen vara rätt liten men väldigt fin var den. Tänk vad smutt det skulle va att åka in hela vägen på mc istället :p

Nä dags att bege sig till gymet...
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar