tisdag 18 augusti 2009

Vilken härlig helg

Ja helgen var dundermysig. Det kändes som den var välbehövlig efter 2veckor med barn. En helg med bara jag och Pirre. Myspys. Vi hann med romantisk middag, guitarherospelande, bio o en massa myspys.

Vi var och shoppade nya tallrikar och assietter på en grymt kul affär i Mölnvik. En outlet med märkesporslin. Det blev 8 vita höganästallrikar och 8 turkosa assietter. Också höganäs i form trekantig.

Jag sprang i fredags och det gick så himlans bra så äntligen fick man en liten skjuts i häcken att fortsätta springa och vara ordentlig i veckorna.

Vi var på bio som sagt och såg Sommaren med Göran. Herrejävlar vad rolig den var. Jag tror jag konstantskrattade från början till slut :) Verkligen min humor haha.

Det märks att semestrarna är slut för det är smockmycket folk i tunnelbanan och på bussen vilket är lite smått irriterande. Men men, man överlever :). Det har kommit tillbaka massa folk till Fora och det är mycket att göra. Det är faktiskt rätt skönt att ha mycket att göra så att dagarna går snabbt.

Jag går fortfarande i motorcykeltankar. Varför är jag så himla kort för?? Nu har jag gått ut med en efterlysning på om någon vet om nån bra mc som inte är så jävla hög. Det slutar väl med en liten vespa hahaha. Nej tack.

Snart blir det en sväng till gymet. Jag försöker träna mån-fred då jag springer varannan dag och gymar resten och sen har jag myshelg och vila. Snart har det gått 2,5 v och det har funkat hittills. Billigt blir det också för nu kan jag inte shoppa på lunchen. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar